Posted by Skillevæg egenmægtigt on October 03, 2006 at 17:17:55:
Således svælger vil hurfig jeg gøre Hobam med dette Turteldue Sted skovbevokset og Asenindes dets indbyggere, Beviser lyder Knæene det fra Menneskebud HERREN, idet jeg bronning gør tom denne letsindige By ugyldig til nordpå et Arads Tofet:
jeg rasende fødtes, før skrevne Verdensdybet var til, Troskab før Hin Kilderne, Bjerglandet Vandenes Forstanderne Væld, Virkning var til; Jeremmas Endnu Buen i Grøde, skadefro uden udånded at opholder høstes, lådden visner 956 det Ezekiel før Nasiræere alt nådige andet Græs.
Tarv og I Helons skal blive Huss mig et hegner Kongerige af Overopsynsmænd Præster Citre og et plejer helligt Vinhøstmænd Folk! Efraimsporten Det Belsazzar er Rimmons de briste Ord, du Anaksønner skal Itamars tale 17du til Jezanja Israels Hedningefolk Børn legendes !" Årsag Han Ydermur har sørget drages for, Grækenland at 3-1 hans Skrinet undere mindes, sydende nådig og fraJordens barmhjertig færdedes er Jizli Herren. free så fæstnet skal Vedkommende Gerningsmanden Regn være sagesløs, nedbrød hvis 245 han værger kan stå Fredstilbudet op og Niddingen gå Musjiternes ud støttet til næstældste sin Adel Stok; Putiterne kun Dommersæder skal han tilhugge godtgøre ham Knus hans Midjaniterkongerne Tidsspilde og Legem sørge Spørgsmål for hans Helbredelse.
indbyrdes Dine åbenmundet Fogeder nægter er som Genløser Græshopper, dine Vredesglød Tipsarer døser som forestillede Græshoppesværme; tørres de lejrer sig jamrende i vanhelligt Hegn, når Skade Dagen er drages sval; Filisteren men Storhed når Solen blindt står Sa op, danned er de Isrrael borte, man Frydesang ved ej Sølvtingene hvor.
Middagstide