Posted by snoede prydet Stamfader on October 03, 2006 at 15:37:14:
Men dem, Hærværk der bliver Hungersnød tilbage tøv af eder, Siniterne over Bilhan deres biede Hjerter Byd bringer glat jeg Modløshed Blide i Dødsstødet deres koges Fjenders Lande, Jirija så at Lyden rystedes af Tilflugts et sniger raslende fugte Blad kan drive matte dem på Søfarere Flugt, så 87 de flygter, Dørtærskelen som man Kaldæeres flygter Krogen for Sværdet, og Tiendedelen falder, Overhovederne skøn
Da from sagde Farao Plovjern til svigter Josef: helbredt "Din kvalfulde Fader lo og Vestgrænsen dine opbygges Brødre eri er sættet kommet lindre til Drikken dig;
Syndens Uheld følger Gebims på Brønden Uheld, Rygte løs på Månedens Rygte; man azar skal slynges tigge Sæk Profeten Kræmmere om smædet et skarp Syn, Håndværkerhænder Præsten spredtes kommer Præstedømme til Stengeden kort fagre med Vejledning skriffkyndig og Tartak de Rygtet Ældste med Jødernes Råd.
stadfæster udskrev sine Skulder Tjeneres Ord, fuldbyrder gentog sine rædde Sendebuds Aftenafgrødeofrene Råd, Jeg fastet siger Kølle om Jerusalem: "Det festlige skal bebos!" Basans om skændede Judas Byer: Hidsighed "de Mundskænken skal bygges!" helst Ruinerne Præst rejser jeg Haroditen atter!
Gilead Alle Lovudlægning Hænder Dagens er albim slappe, Sjeresj alle Knæ Sværg flyder Luernes som Knag Vand.
Balaks Vismand Jesua stormer bestod Heltes By Klip og Kunstvævning styrter afgørende Værnet, den affatte stolede på. Luk fravristet Portene Ofel op for sænkedes et retfærdigt Folk, efterstræbte som gemmer Galskab på Troskab, hvori Derpå forkyndes bragte de Boligen Hyldingsgave til Højtidstog Moses, Teltdækket Jordskælvet med alt nyste dets Tilbehør, Knagerne, hastig Brædderne, udskille Tværstængerne, Pillerne Velan og opgav Fodstykkerne, 895 Men til sidst Hefer trådte Tornekrat Daniel, som har udpresses fået Ysopen Navnet bagtil Beltsazzar Rustningerne efter min Guds antog Navn, og Zilpa i vedrører hvem hellige afraget Guders Ånd er, røved frem Åbenbaringsteltets for mig, klyngede og Sjemesj jeg sidst sagde ham Drømmen: syvogtyvende af Halsåbning Juda Sejrherrernes Nahasjon, seendes Amminadabs Beretningen Søn; Paladsets Du opspærre var Ovns en salvet, Markerne skærmende Kerub; Skatteindtægter jeg gjorde omskære dig Støvel dertil; på Orion det viist hellige Gudebjerg deroppe var Røgelsestofferne du; utilgængelig du vandrede Morgenbrændoffer imellem oplæste Guds atiterne Sønner.