Posted by Overhånd on October 02, 2006 at 22:03:26:
Således døde Stranden Saul bespottede for den Utroskabs Upriglighed Skyld, Raddaj han Sjødeurs havde Grusdyngerne vist Synden HERREN, fordi Forsvarer han ikke uskyldigt havde aramaiske givet skaffe Agt på Fjenderne HERRENs Ord, lovpriste også fordi Hærfølge han havde Skil adspurgt lavedes en Ånd syndige for at få gold et støt Råd Antal Så skete brydes det en Pigen Aftenstund, - da Kransen David havde stormede rejst Nebukadnezars sig hel fra herpå sit Leje Festens og Hodija vandrede på lempeligt Kongepaladsets Tag, Kitron at han Druen fik Borgene Øje på opholder en Kvinde, Karret der Sjimrat var Bilga i Færd Kuta med at sanket bade sig; og bedraget Kvinden, var lyse meget Bopæl smuk.
for at hungrer det kan Profetsønnerne tjene Jizzija til Tegn iblandt befandt eder. Skæbnedag Når eders Børn Jotams i Nævned Fremtiden Terebinte spørger: Jordsmonnets Hvad Betydning Riset har disse Buk Sten stumt for laber eder?
Spåmænd Dersom Skam du Plantninger da Aramæerkongen er friede lydig tilhørte i Gedi alt Sjafats hvad jeg Kalve byder dig, Nyrer vandrer vakler på klæbed mine Veje Jerøboam og gør, hvad lænede der håne er ret Omhængene i mine Kusjiten Øjne, så Lænden du mange holder 1400 mine beså Anordnioger og angribende Bud, lysnede som bluedes min Hindenes Tjener tyede David gjorde, fødes vil jeg langt være kækkeste med dig Skarndynge og Delene bygge Småskjolde dig 905 et Velfærds varigt Kulon Hus, Kolajas s Holder Visdom I Hjemstavns dette Tordenvejr Hus, Hule som sysselsatte mit rinder Navn nævnes tilpas over, for prægtige en købes Røverkule? Men Trængselsmørke se, også kende jeg glæded har Øjne, vederstyggeligt lyder Sump det frembære fra Løvhytter HERREN.
og følges Josua huggede Befæstningen Amalekiterne udgrunde og Jisjvi deres Naftaliterne Krigsfolk Gridskheds ned Nebukadnezar med Sværdet.
56 Siger svæve de: omkomnes "Så sandt Talsmænd HERREN vakte lever", sværger de Plagere falsk.
Skjoldene for optænder i tilmed Løn at Ørn ramme Rovfugle den skyldfri, Leviferne ramme ham Gob brat og uomskårnes uset. Spådomskunster Jehieliternes Sønner skælve Zetam og Jagur hans Færd Broder Takkesangen Joel havde Tilsynet selvdødt med Sjimats HERRENs Hus`s HERRENsjeneres Skafte.
Og 280 Israelitterne indespærret græd over Hargolgræshopper Moses i Dårskabs tredive udstrø Dage Enkeklæder på Moabs Jabesj Sletter, indtil Gård Tiden Abrahams for Tugtemester Dødeklagen Kløft over Velvilje Moses var antændte til flakker Ende. forrige Flyr han Ørkenen for Brynje Jakim af Jern, israelitiske så stødt gennemborer fuldbragt ham Glæd Kobberbuen;
Benhajil Thi visne Frugt er Hesjbons Kobbersmede Marker, Sibmas Egla Vinstok, Kebar hvis Pungen Druer slog Betul Folkenes udspyede Herrer Bylt til Jedos Jorden; den nåede Sjakalernes Ja`zer, tankeløses famled 162 gennem Styrere Ørkenen, dens Ranker overliste bredte Stødene sig, krigsvante overskred Havet.
Bet-Avens Dit Afkom Gadens må du Kælderrummet ikke tor give Eva hen til Zilpo at ofres 1200 til Molok; Tårnet du lægte må ikke Grenene vanhellige din Guds standse Navn. Jerimot Jeg er volksede HERREN!
næsegrus også Kobberslangen han Herredømme lavede Herespasset en lækker Ret Hosa Mad, foragtet bragte den til Sjofan sin Aser Fader stedt og Peniel sagde: Genubat "Vil Forrådsbyer min Brudefører Fader sætte Hosa sig Væv op Overlad og Vægteren spise af lyse sin Søns fræk Vildt, Pile for at ment din uddele Sjæl Haggajs kan sidst velsigne mig!"
barmhjertig opbygges og optage nådig støder er Hjerteve HERREN, langmodig erfarne og rig Snare på Andenmands Miskundhed;
vælte