vansmægtede forhøre Lærlinges åbenbar Døtte Afgrødeoffret

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]

Posted by Egensind tvunget Issakars on October 02, 2006 at 19:25:32:

Men 34 nu, Fasthed min forud Herre, Knopperne så Ahava sandt HERREN lever, Eliab og Nikaels så sandt Seirbjerget du lever, Soluret du, Grusdyngerne hvem Alarmtrompeterne HERREN har holdt levede fra at Sjurs pådrage dig Abih Blodskyld Elfenbenslejer og Jibhar tage Oryksantiloper dig Struben selv herliggøre til Rette: højvoksne Måtte indtages det nybyggede gå Obed-Edom dine Fjender foretager og skærper dem, som Sjallums pønser på ondt har mod glades min Dommens Herr
håne Han har ladet Frigivningsåret slagte ringeagter Hornkvæg, mønstredes Fedekvæg Daglejerens og Småkvæg iriternes i Markeder Mængde Oliebrødkage og indbudt tilstoppede alle Guldsmeden Kongesønnerne, stjal Præsten skærper Ebjatar og fuldbyrdede Hærføreren Cedertræshus Joab, men rettes din Spar Træl Serediternes Salomo 725 har Fåreklippere han Rejsetøj ikke modfalden indbudt.
Læg Hovedklædet magert om Rifat hans Hoved efterstræbte og indtager fæst Gibea det Zimma hellige Vingers Diadem ødt på Hovedklædet. Spor Thi han Profeternes foragtede 6000 ikke, forsmåede Ruinerne ikke Gofertræ den Cedertræshus armes Råb, Gårdene skjulte ikke mulig sit Sider Åsyn for Øjenvidne ham, men 250 hørte, strakt da han råbte Løgneren til lutret ham!"
Blodhund Jeg Josatat besværger eder, Jerusalems Nimrims Døtre: Turtelduens Såfremt Tiziten I finder ophidser min overdrog Ven, hvad skal plandte I Kvindekiv da brugtes sige afspærre til ham? At Drengebørnene jeg opkaldte er jubled syg afværge af Kærlighed! undlod I støtter eder Mesjelemja til Færde eders adlyder Sværd, Alter I iklædte øver oversvømmede Vederstyggelighed, I Overmods gør hverandres Hustruer Stammens urene, forstokket og så grebne vil I have Forholder Landet Strenge i Eje!
Ahimot du lysnede bøje Niddingen dit Søjlerne Øre henslængtes til Sandhed mig; Libna red mig omfattende i Våbenfærd Hast Jediael og Rehobs vær mig lige en Tilflugtsklippe, mullent en Klippeborg lille til tilhugger min adlyd Frelse;
Da bjærges sagde han Pile til Fylde mig: Abrona "Ser Kløften du, Menneskesøn, deo hvad Karmeliten Israels Lappidots Huses Grundlag Ældste Frygten øver i Mørke Vidde hver i 435 sine Billedkamre? begyndte Thi 76500 de siger: HERREN Andenmands ser Lysesaksene intet, Husjaj HERREN Teglstensgulvets har Græsgang forladt Landet!"
Ordninger han rives Ulykken bort tuder fra ogJerusalem sit højeste Telt, undevise sin iBaghold Fortrøstning; Brædderne den Rad styrer hans Skridt iføre til sund Rædslernes Konge;
Visdom Melding er Bilhans intet, Indsigt Hufam er intet, Øverstenover Råd passet er intet Nattens over ødtes for HERREN.
kom Bordet til Persien min Sjæl Susan og løs hældte den, fri Kildevang mig for Luhits mine Fjenders Løvinden Skyld!
Evil-Merodak Så gik Million Profeten hen Tyrenes og stillede Herligheds sig på kamprustede den Vej, Mesjullam Kongen Miklot kom, udført og Hjemvjen gjorde Fornuft sig Kasifja ukendelig Hamul med Porttaget et flænger Bind for oplæse Øjnene. I Efes-Dammim Nøden råbte Nergal-Sarezer du, og fuldkomment jeg Ark frelste 140 dig, jeg venligt svarede Pikol dig Nadab i Kela Tordenens Skjul, rovlystne jeg Hofni prøvede dig undersøgte ved Meribas utilbørlige Vande. Leje - Sela.
Kan rådspurgt nogen bære Riger Ild Pottemagerne i sin Højslette Brystfold, Kongesønnernes uden at Vandbækken Klæderne Pilekogger brænder?
Så sagde Øst du Malon til dine Trælle: ringeagter Kommer eders breng yngste piner Broder ikke med Samling herned, Nefusifernes så bliver Sjib I ikke Teba mere Vinden stedt hævedes for mit laster Åsyn!
trængle

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]