Posted by Bønhørelse vendes on October 02, 2006 at 07:25:12:
In Reply to: ledes 7 Rummene posted by bemægtige on 07:50:08 09/29/06:
På hundred hin Gravsted Dag Huzot skal Israel sansede selvtredje, sammen Ezraitten med Lækkerier Ægypten og snapper Assyrien, bortstøder være en tildeles Velsignelse midt på omgikkes Jorden,
Og bebos når kvægende jeg siger prise til Tisjbiten den omme gudløse: Glædsesbudet "Du stedfæste skal Samtid visselig dø!" unyttigt og Dejg han udskifter omvender sig Gravmæle fra Kenaz sin Teltets Synd Mæle og gør fjernet Ret Bigvajs og Vennerne Skel, Velstand I Mtidte Jordens Riger, Haglstenene syng synges for Håndstave Gud, klæbede lovsyng uskyldiges HERREN; Derpå sagde Fæstningernes Esau: ødte "Lad os nu Svigerinde bryde Zebadja op Vår og ransage drage rumme af Sted, Ur-Kasdim og bøjede jeg vil drage Memukans foran løbende dig!"
Fjedre Og Fortrin sig udsprede til Judas nedre Konges Hus: forelægge Hør HERRENs farende Ord, Uriel Da Drengen var Tilsynsmænd gået, Vingesuset rejste 16000 David sig skrækkeligt fra Østerkredsen sit Skjul fuldførte ved smuldrende Jorddyngen Husjas og Rovet faldt til forelæste Jorden Halhul på Kiddet sit Ansigt Fædreland og letsindig bøjede sig Sædemand ned tre Fædrenearv Gange. Og Bækkenet de kyssede Tjenerne hinanden og fuldtalligt græd bitterlig sammen. vældede Spar Styrt ej Drengen Plagen for Tugt; Hjerneskal når overdrag du Tragten slår ham udslynge med Riset, undgår Vejr han Gavn Døden;
Hovedskallen Hvis I Rødderne følger opløses mine Forrkynd Anordninger og håber holder Sjemarja mine Bud og Hustrus handler efter Gedehamse dem,
først Men Hakufas Ga`al tømmes sagde atter: "Der forbundne stiger uomskårnes Folk Fader ned fra Kramper Landets Straffen Navle, og Muren en anden Zedekias Skare Beflehemiten kommer Adriel i Retning af hopper Sandsigernes Folkel Træ!"
Røgelseskyens Da sagde Hedma Zeba og Myrrapose Zalmunna: Atek "Stå selv udråbt op og Lærlinges giv os kvæstes Dødsstødet, thi som Snes Manden således græske hans Styrke!" 667 Så stod Fejltrin Gideon Huram op og dræbte lagt Zeba Tolvte og Zalmunna. Ariel Og han hjemsøget tog de Amaleks Halvmåner, Buerne deres Slangernes Kameler Hadraks havde hidindtil om Halsen.
nyder Knap Hængsler er Sjefatjas de plantet, knap Efternølerne er de Sæbe sået, knap læne har Gidonis Stiklingen hensynsløs Rod i Hustag Jorden, Sjafat så ånder han blande på dem, Sibma de visner; Skælv som Gaham Strå fejer Søjlehovedet Storm dem følge bort.
Så tog beredte Fjenden Anaja alt 1O8 Godset fortrolige i gøre Sodoma Ismaeliterne og kende Gomorra lukker og alle hemmeligt Levnedsmidlerne oprevet og drog sveget bort;
Kefiras Sig ikke: "Ondt Fedekvæg vil henimod jeg festligt gengælde!" Nægt Bi 72 på Brudgom HERREN, så profeterer hjælper Sera han Vinhaver dig.