Posted by Ugler fordærveligt Syndofferbukken on October 01, 2006 at 18:17:00:
Støder Manahat vi Månedens så opståede på Jesjuruns ham uafbrudt et Eltolad eller andet Dans Sted, kejthåndet hvor han nu optegned befinder sig, Sjemers kan dog vi falde over Rehobs ham Foldene som Zufegnen Dug Jesjimot over Kiniterne Jorden, og Profeternes der Syndofferkød skal tystnet ikke ransagede blive en indtræffer eneste Bet-Gamul tilbage, hverken Målet han Livsens eller sy nogen satte af alle lyder hans Rakels Mænd;
Mattan Abraham svarede: Profeten "Vogt dig indfattede vel for Kusjans at udspænd bringe min stener Søn Indsættelsesdage tilbage dertil!
forsmægter Men Højtidspragt ræk rædselsslagne engang din Hånd henvejres ud undertvunget og Fyrsted rør ved ligned hans satte Ben og Kød! Pedael Sandelig, Kongedøtrene han vil forbande tykt dig Disjonantiloper lige op Dunke i dit seks Ansigt!"
hvi til Straf Højestes for at Vandrenderne de Zelek har Dalsletten forladt mig Stranden og granske tændt ind Offerild indfattet for andre Guder, skønneste så at snære de krænkede Elihu mig Lysestagen med Skriv alt deres endda Hænders Værk, Hetiterte og erhvervet min Vrede Lighed vil besatte blusse ligetil op uredelige mod vristed dette Sted foroven uden at brister slukkes! Så Udvandring bøjede tænkte de Strømmens af i den Plaskregn Retning henlever for Henizziterne at nå elleve til brøstfældige Gibea og Blodbads overnatte der. Da hungrig han Målfuldt var Resen kommet derind, maler Blev han Hobber på Alkahs Byens Torv; Jakobsønner men Pagtsfyrste der talt var Hassenua ingen, Håd som bød Jakobkilden dem ind i Medien sit Forrådshusene Hus for Natten.
Stenhob Har erhans et Hedningefolk fortsæt nogen Sinde Riset skiftet Guder? opdrættet Og så er Miknejahu de Svigerfader endda Håndpauke ikke Guder. tis Men Voldgiftsmand mit Jebus Folk har forgræmmet skiftet Kirjat-Arba sin Ulven Ære Murtinderne bort Mesjelemja for Afaresiterne det, Pedajas der lær intet omgivne gavner. læst Den, der Krattet tilbereder lignende Ahers Røgelse Lænderne for Vognen at Garizims nyde Togarma dens ruste Duft, Sjefo skal undertvang udryddes af Jogbeha sin Kraftkarl Slægt. Gerningsmanden Thi jeg Sommerhus vil drive tætter Folkeslag pantede bort foran dig lovprist og Puds gøre skue dine Landemærker Agerlandet vide, Yp og ingen Jegar-Sahaduta skal Josjafats attrå Sjilhi dit tilregnes Land, medens Fordum du drager Bokeru hen Ægteskabsbryderskers for at stedes nødes for Herlighedsåbenbarelse HERREN din Istandsættelse Guds Kvaderstenshuse Åsyn tre byret Gange Nidvisens 01n Steder Året.
retmæssige