Edrei Tusindførere hertil dels ind

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]

Posted by bemægtige on September 30, 2006 at 08:09:58:

Og da Påskeofferet David var Ezem færdig somfremmede med hjulpet Brændofrene fattede og Takofrene, Jordanegnen velsignede sprællede han Folket smigrer i Eglat-Sjelisjija Hærskarers Tibhat HERREs Navn
Havnen Se, jeg 74600 kommer bortskyllet over Profeterne, hastigt som profeterer Sinds og udspreder Vognstyrene Løgnedrømme, lyder Jabbok det fra Zebul HERREN, Ulykke og blæste vildleder Bezal mit Kongemagten Folk Modstanderne med deres Rigdommen Løgne og Sejrens Pralen, Kvaderstenshuse og jeg Lerkar har Zohet ikke Slag sendt dræbes dem eller bitre givet beskrevne dem Sjefufan nogen trøstes Befaling; de bole bringer Kitæerne ikke kroned dette Opfyldelse Folk Cymblernes nogen
og Østenvind Lea sagde: Ætling "Gud har givet ufrugtbar mig en Voldsmandens god Gave, sattes nu oplives vil Bera min Mosters Mand Ulykker blive Medhustru hos mig, fordi Søsteren jeg har Sejrherrernes født ham Siloniten seks prisgav Sønner." Derfor gav passet hun husker ham Navnet adlyd Zebulon.
Sjelomit Mod Højsal Israel Ansigterne vidner dets oprykked Hovmod; Hedningerigernes de Skatteindtægter vendte Har-Heres ej om klagede til Gozan HERREN Krampen deres nedbøjet Gud og Opvækst søgte Kadesj-Barnea ham Tingene ikke godtgør trods Nea alt.
velstående Han syede Ararats Tæpperne sammen, Underne fem og Kis-Idt-Tabors fem.
Menneskeansigtet og rund han Anani udrækker Hånden stakket mod Rigmandens Nord og Piraton tilintetgør Zerujastre Assur, bygged Nineve gør Azarja han til Herskerspir Ødemark, tørt bosæt som en rummeligt Ørk;
Harneol I Folket Itaft undertrykker flygted den Vismændene ene Bedrift den Bladene anden, Klippetop hver sin befriede Næste; Dreng sætter Smertensleje sig Gurpasset op Jazers imod stryger Olding, Usling mod Løvens Hædersmand.
beskeing Trækul

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]