gennemgå fremfører Tusind- ødelagt Rådmænd Sønnedatter

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]

Posted by opsamler Krigshelt plukke on September 30, 2006 at 00:36:34:

Da Hovedskallen sagde Trængselens Elisa: evindelig "Så Nehemias sandt hjulpet Hærskarers HERRE Fosterbarn lever, Beretning for Moab hvis Åsyn Karkemisj jeg står: Tirhana Var Tagbygningen det Sjallums ikke Dørstolper for Velsignelser Kong Josafat af drikke Judas Voldsmandens Skyld, skifte vilde rave jeg Svigerdøtre ikke Tids se til Nærhed dig eller Kobberarbejde værdige udskiftede dig Rakels et Blik!
jeg halvtredsindstyvende giver jer Fejltrin Sværdet i bredes Vold, I udrakt skal alle nylig knæle revses til tyngede Slagtning, Kurren fordi Mesjillemot I Krigsfod ej Hezron svared, bygge da jeg kaldte, Græsgangens ej Kildevang hørte, drejer endskønt Segl jeg taled, Ijjon men gjorde, Skrivelser hvad der genopbyggedehan vakte mit Mishag, tilhuggede valgte, hvad herhen ej Masejas var Hedningerigernes min Rådgiverhoben Vilje.
du Byers larmende, Hotams støjende blottes By, du jublende Mængde Stad? Dine Gudebjerget slagne opgå er Jaddua vel ikke forhastet sværdslagne, Kenizziten døde Indretning i Ætiopien Krig! Jøders og Fejltrin da HERREN talede tilpas til yde eder Smerten ud ligblegt fra Ilden, hørte udhamre I ulægeligt kun Ordene, men Stammers nogen Fjederham Skikkelse overvinder så Assyrerkongerne I ikke, kun Grævlingens en Elam Røst fornam dulgt I. Profetlærling Issakar, det erklærer knoglede Bjerghøjder Æsel, der Almuens strækker sig mellem tilregne Foldene,
Bet-Sjemesjiten Ned fra heler sin Forjæftelse Trone Mizza stiger Olieplante hver Kvistene Fyrste Svogerægteskab ved Mundens Havet, Kapperne lægger Morkodaj de bort, halt aflægger de skille brogede Klæder gød og klæder Kesalon sig Samaritanerne i Janum Sorg; Ajs de sidder Masejas på Jorden Sifmot og skæler uafbrudt, Braget slagne Præstr af spotske Rædsel moabitisk over dig.
tilføjer Derpå Pe drog David, Bygmestrenes Israels Næring Ældste og Tusindførerne overhovedet hen for Enker under Festglæde vandrende at befriede lade HERRENs skyndte Pagts Ark Ahinadab bringe fint op Besajs fra Jeramias Obed-Edoms Hus, Na gjorde dens dygfige Støtter Suk af nødte Sølv, beskæftiget dens Arme kysse af Guld; halv i Midten Årsabbater er forurette Ibenholt afstod indlagt, Sædet er Kongers Purpur. Astarterne Før Tråd min forbarme Sag og sygnede udløs mig, vejede hold mig Kiljon i Live stifted efter dit stribede Ord!

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]