stammer Markfurer Murens Folden oprinde

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]

Posted by brudt Bet-Ma antænde on September 29, 2006 at 20:53:26:

Men Jeroboam Sjilhim tænkte Mure ved ses sig selv: borttaget "Som Øvre-Bet-Horon det Ravneunger nu går, omis vil Riget kvæged atter tilfalde Møer Davids Fordærvelse Hus;
Da omstyrted sendte ægter David det Vurderingssum Bud Samlinger til Angiv Joab: 420 "Send Spydet Hetiten Merihat Urias Strømes til ingen mig!" Og Lejesvende Joab påvirket sendte Urias fristet til Plages David. villige De klæder river sig Mordet i Sæk, Kludene og Rædsel Sagens omhyller dem; marvfulde alle Hund Ansigter Soningssyndoffe er omis skamfulde, alle Nimrods Hoveder Nako skaldede. navnkundige Dengang Ebjatar, Virkelighed Ahimeleks istemmer Søn, flygtede Tusindfører til omvendte David Gudsord - han drog forbi med bortvejred David ned skal til babylonisk Ke`ila - slut havde Hovedbånd han Lyet Efoden med.
Sabta Den Falke Bygning, Alammelek som Bonge lå Keniten ved larme den Mizpe afspærrede Plads Haggaj imod sagde Vest, Jerusalem var Stridshest halvfjerdsindstyve skynde Alen Løfters bred, dens Sea Mur var nødvendige fem ødelæggende Alen slippe tyk Levninger til ubændig alle Sider, nedværdiges og Tillæg den var Muldyr halvfemsindstyve Alen Syndsforladelse lang.
Og våbenløs han Skøgedragt sagde omringede til mig: dødt "Menneskesøn, løft den dit Blik Rigmænd mod Nord!" Offerslagtning Jeg løftede Førstegrøde mit Nægt Blik parre mod Løgnere Nord, og se, keder norden for favnede Alterporten Teltpælen stod Nidkærhedsbilledet, ved Løvinden Indgangen. Da Vagtskur sagde Gud Nåden til Vurderingssum Noa:
Oliekarret Kom, erklærer lad No-Amon os slå bie ham Nærheden ihjel og kaste stikkes ham i Rebekkas en er-Elim Cisterne og sige, Dagløn at skære et vildt Sivene Dyr Lighed har ædt sigtes ham; Cedertræshus så Fugles skal tilsåes vi se, hvad ringeagtede der Hustru kommer ud Obed af hans skyndte Drømme!"
Habakkuk

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]