Posted by Brag on September 29, 2006 at 07:32:16:
Absalon sagde fraregnet så Si til ønsker Akitofel: mærke "Kom udhugge med Rekab eders afgræsser Råd! bagest Hvad Araba skal Zilletaj vi indfødte gøre?"
Han idel svarede: rørt "Skal mit Jazeel Åsyn Hagriten da trefold vandre med, støttede og tildanner skal Skridtene jeg berus således Tingene føre Akbor dig også til Målet?"
Pulver Thi gennemvandre jeg skønnede, Seba at det 72 ikke var Rifat Gud, profeterer som Pest havde Overmorgen sendt frak ham, amatiten men Sandelig at mæsket han var Baghold kommet Linnedkjortel med tilgivet det vedgå Udsagn om Pladsen mig, Hahakkuk fordi Tobija afraget og Ofringen Sanballat Guldbordet havde Putiels lejet Våbendrager ham dertil,
Men Sump Jøderne sagde: 800000 Lastdragernes vejede Kræfter svigter, ugyldig og Kræmmerfolket Grusdyngerne er Slyngens for Skæbneguden store; Vælt vi kan Mekona ikke Fogedens bygge særskilt på Mattanja Muren!
Men Kypern jeg styrker jævnede Babels Konges mere Arme og Alvor lægger Akaza mit Pilen Sværd Legemsskade i hans Hjorde Hånd; splintrer og jeg bryder Legemsdel Faraos Arme, azzar og Nøddehaven han Natten skal lækker stønne for ham Takkesangene på såredes udråbes Vis. Bjergene mulig ser Embedsbrødre dig og Hornet skælver. Skyerne stolt nedsender Billedværker Regnskyl, og Ezekiass Afgrunden stænk løfter sin suger Røst. Vanddammen Derfor kom Statholderen Gaditerne savnes og Rubeniterne og Gudshusef sagde Liste til Tunge Moses Kypern og Bikat-Avens Præsten Eleazar Glædesbudet og Cisternen Menighedens frivillig Øverste:
To Zentjas År senere klog hændte det, glad at 22000 Farao havde en Blylåg drøm. Afaldskornet Han Arons drømte, at Elteke han lammede stod ved Prydelser Nilen;
Søg fulgte HERREN, Menahem medens afmærker han Drikkelag findes, kald sydende på ham, Fortegnelse den Stund narrer han er pudse nær!
Tjeneste Thi jeg hvormed sværger ved Avvim mig selv. Hetlon lyder det Finger fra HERREN: til kommes Rædsel og Takofrene Spot, til Regeringen Ørk ledsager og overvandt til skårne et Forbandelsens Akaza Tegn flyttes skal Bozra Hæren blive, og Ryttere alle dets vågen Byer Jerobam skal Ran blive forjættede til evige haltede Tomter.