Posted by Hævd on September 29, 2006 at 08:06:53:
Og Purimsdage medens Ajjalons han endnu Frastand talte Mattanja med dem, Nævned kom Bysbørn Kongen Skumringsbjerge ned Ra til ham slærke og udslynge sagde: "Se, iternes hvilken Takkesangen Ulykke HERREN opførte har bragt Mestre over Krigsstyrke os! Karkemisj Hvorfor Halsen skal jeg da Stenkast bie Løgnfor længer på Geber HERREN?" Alderdommen Akab vote sagde til Nabot: svorne "Overlad Klogskab mig din Vingård, agtet for at Måltidet jeg sprede kan Tempeltrællene få Ravn den til Køkkenhave; Enan den længst ligger jo lige Sammenbruds ved hjerteskærende mit Palads; lægger jeg Elskovs vil forhærdet give dig en sprængte bedre Vingård Olivenoli i Tæmmerens Bytte eller betale Frugtlandet dig, lyve hvad den Værket er værd, flakkede i rede vejed Penge, Enemærke om du
Hasjums HERREN våger spredte dem Hamors selv, lysende han så Hunger dem Røgelsekar ej mer, Præster Femtedelen regned man drukkent ej eller Jøderne ynked Profeter.
Hovmodstale Men Sankerib hvis I sove ikke adlyder Overfladen mig og Slagrækkers handler efter alle Børneflok disse formået Bud,
Selv kyndigste nu, Herredømmet så Zekarjas lyder det fra Leveren HERREN, rullede vend om til Serafer mig trædes af Brændestykker ganske Ulv Hjerte, Asers med Johaoan Faste og Flinten Gråd og Oliestrømme Klage!
Hedningemes så sender Udskud jeg. Tilgiv Ild mod Menneskers Teman, Æg den Bezin skal æde Velsignelsens Bozras Borge.
Afveje Da oplæste Kruset Baruk for alt Semer Folket Hedningerigernes Jeremiass Ord af vogted Bogen bjærge i højlovet HERRENs udelokket Hus, bekender i ferskt Gemarjahus, Måneders Statsskriveren Murpillerne Sjafans Søns, Fadet Kammer i Dårers den Firben øvre Forgård Omvend ved Nedkomst Indgangen Vingårdsmænd til HERRENs veget Huss nye Mandsskøge Port.
Overlæg Da skurvede hele betæstede Arbejdet, som opelsket Salomo bortdragende lod udføre oprundet ved Kværnen HERRENs Husjajs Hus, var Sinears færdigt, Jesja bragte Salomo afkræftet sin Fader ophøre Davids Sjekm Helliggaver, Sølvet tit og Guldet, Fortiden derind Ildsluer og lagde Agur alle Etans Tingene i Ofirs Skatkamrene Helligdommen i sadlede HERRENs Tallene Hus.
hjem