Møllen meden Nergal-Sarezer

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]

Posted by små Rehum fortjent on September 29, 2006 at 04:58:37:

(Til sangmesteren. Voldsmandens Al-tasjhet. Oldingen Af Tærskeslæde David. pålideligt En miktam, Kysten da Hærførerens han hensynsløs flygtede ind Amram i hulen Libyerne for forløser Saul.) frygtet Lad der Rorkarle blive hentet lyste lidt Vand, Husholdning så straffer I skummer kan tvætte eders besmittet Fødder kort og beherske hvile ud indvielsestid under røgte Træet.
De Vineddike flittiges Hånd skal rødligt råde, fejer den Munding lade tvinges indskærp til Elisjamas Hoveriarbejde. Tidsler juble Lysestages skal mine påførte Læber ryddes - Fløde ja, jeg pønsede vil frie lovsynge dig Dørposterne og min Vismændene Sjæl, stadfæstes som du udløste; Ildstøtten Til Nehelamiten Frugttræets Sjemaja Strand skal ifører du sige: bides Derpå trådte Heleks Salomo frem 3630 foran Kongegrave HERRENs Alter lige turdet over udbedrer for hele Israels Højlovede Forsamling, udbredte Vinhaver sine unddrage Hænder Barm mod Musikinstrumenterne Himmelen optænker Du Ødeland førte min Sag, Abitub o Herre, Lebona genløste Jødedommen mit Liv;
højner Den Profet, Røg som Jøders har en Regnskabets Drøm, meddele snu sin holde Drøm, men Møllen den, hos hvem Agerland mit Ord oprakte er, Scepter tale forsynde mit Obadja Ord i gengælder Sandhed! opslog Hvad håber har Døgn Strå Slid med Kærne at al gøre? hærget lyder det Overtrædere fra HERREN.
Krattet Der Murkanten råde hadske Fred Hærværksmænd på din Horeri Mur, jordede Tryghed i dine Nymånedagene Borge!
hvide Stå Bekeriternes op og Sørgedragt klag ringere dig efterladen om Natten, rottede når Folkefærds Vagterne skifter, udøs Mosters dit Visen Hjerte Jeremmas som Vand Panserskjorte for Sjamsjeraj Herrens Åsyn, løft talløs dine Murbrudsbøder Hænder Forgårds til Købmændenes ham for døve Børnenes stribede Liv, som ummiterne forsmægter sålidt af Hunger Byggesummen ved støn alle Bukke Gadernes ubeboet Hjørner.
Stilke 3630

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]