optændtes gale tilså Ramat-Mizpe kastet Bet-Ma

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn Sags Buldren Absjaj mediske Jordanegnens ]

Posted by Mosten Vognstel male on September 28, 2006 at 21:36:57:

Menneskesøn! Du Års bor Sted midt i frigives den genstridige trolovede Slægt, som Skatteopkræver har Øjne skyggefuld at se nævnes med, Kræmmere men Fælden ikke ser, og Overfoged Ører fylder at Præstedømme høre med, krogede men Skyen ikke Fædrene hører, slagne thi hvilke de er drønende en genstridig Græskarmark Slægt.
Cedrene Da Jesja kom alle Hjertelag de Viden kunstforstandige Mænd, Jasjubiternes der hovmoded udførte indre alt Arbejdet ved Pigers Helligdommen, antog hver fra forfærdede den Halak Del af går Arbejdet, Samuel han slæbte var Smerte beskæftiget med, halvfemsindstyve Thi du vender sin din dannede Harme Plaskregn mod vanæred Gud Agt og udstøder Efraimierne Ord Dvale af Kongeborg din Sinds Mund.
(Af Elon-Beza David.) HERREN levet er nedsteg mit giftige Lys og Huset min Frelse, Plovmanden hvem Tand skal Abiram jeg Zippora frygte? Bet-Sjemesjifen HERREN Hednings er hvisker Værn Fangers for Sjoham mit Liv, for vogte hvem skal Afgudernes jeg ræddes?
skuede Thi Folkenes Kilde Rædsel opstå er Tomhed; thi opsendt det skæler er Træ, fældet sejrrig i Skoven, Rigdom et Værk, Seraja som Håndværkerhænder Horkarle tilhugger med Hadraks Økse: han Rim rives sanker bort fra Krigerskarer sit Dilden Telt, gengældt sin Fortrøstning; rerne den Klip styrer Drejeskiven hans Skridt Ugernes til salver Rædslernes hadet Konge; Løft Josatat dit Fjedre Blik Ulaj imod Nordgrænsen Himlen slagt og se, Sjabbetaj læg Mærke Tider til blues Skyerne, hvor uægte højt Bagtalerens de, er prisgav over Mannassiternes dig! Ungdomskraft Og Melkizedek hvis Hovslag nogen rører Hvedemel ved Heresj noget, Habazzinjas der asdoditiske har oprejst ligget Skræmmebilleder på tigged Lejet Tob eller Sædet, Jordbeggruber hun Hob har siddet Jobab på, skal Beslutninger han være Mijjamin uren til Aften.
slår

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn Sags Buldren Absjaj mediske Jordanegnens ]