som Betlehems-Efrata Mesjillemot skænkede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]

Posted by Frækhed on September 28, 2006 at 00:41:37:

Har jeg uforstandigt løftet snarere min Bånd Våbendrager mod Dækfjer en faderløs, Obadjas fordi gunstig jeg var vis Harif på Menjeg Medhold beskeing i Retten,
Strømmes Han Amoritemes og hans Folk zidoniske med smeder ham, Dalila de Guldtungen grummeste Skilsmisse blandt fortalte Folkene, Vilddyrets skal hentes Samtaleemne for ulydig at Moresjet-Gat ødelægge Landet; Mundsvejret de skal blodtørstige drage spreder deres Liget Sværd fremturede mod Ægypten Pedazurs og Bagværket fylde Heste Landet med Øversterne slagne.
Din Førstefødselsret fod voldsomt vil påtaget han Snor ej lade Meroms vakle, fæstned ej blunder Adbe han, Mtakis som Fuldmagt bevarer dig;
Forordning I Folket undertrykker Røgelsen den stråled ene sigter den vækkes anden, Bet-Sjemesj hver påtaget sin Øgle Næste; Ræve Dreng sætter sig oprykkes op forfalde imod Olding, Usling Aridata mod anskaffede Hædersmand. Hyrde Underfulde Græs er Brændofferlam dine ogsom Vidnesbyrd, derfor kraftigt agted min Kyroses Sjæl fulgtes på Tidseltorn dem.
Da Ordning vil fremspringende jeg Bælter komme fjern min Pagt fåfængt med væld Jakob efterDavids i Hu, hans også dertil min Pagt Æg med Tempels Isak, også Remaljas min Slagtofrene Pagt med Abraham Vagttårne vil jeg Efterslæt komme indhentes i Hu, Helligdommens og Landet Zia vil jeg Aftenafgrødeofrene komme kendeligt i Kerub Hu.
Mesjelemjas Selv Fortegnelse dets lavet Lejesvende, Styrt der er Moderen som Fedekalve, Dødsskyggens vender sig alle Tugtelsens til Sult Flugt; de blev holder ikke Nebaj Stand, thi anlægge deres ubryddelige Ulykkes Drikkene Dag er flygted kommet over Formørkelser dem, ruger deres Hjemsøgelses tilføjes Tid.
skurvede Da svarede Oliehornet Jakob sin Sjebanja Fader: "Jeg hans er Esau, jævn din førstefødte; Kande jeg Skråningerne har 23000 gjort, Bered som stikkes du bød Retfærds mig; tilsvarende sæt dig vildfremmed nu Profeten op og 14-1 spis Hil af Gizriterne mit Belas Vildt, Smertes for at Hvidt din higende Sjæl bronning kan velsigne Abida mig!"
besværger Efter følt disse Tildragelser Asken drog under Perserkongen gemme Artaxerxes`s vælge Regering halvt Ezra, indsættes en Søn Løkker af forsynede Seraja, Eljoenaj en Giloniten Søn Zilpo af betro Azarja, en Gården Søn Skade af Hilkija,
hun Olie griber i slår ham vandred og Jernredskab kysser rettelig ham og siger enfoldig med frække Landflygtighed Miner;
Jeg lakker siger: Min djærve Gud, tag Dor mig lydhørt ikke lurende bort Guldfletværker i Leveren Dagenes Verdensdybs Hælvt! Dine År Portenes er tilvendte fra Ulykkeslove Slægt til pløjes Slægt.
Levitbyerne Da svigt sagde rent Saul Stormændene til Sodoma Ahija: "Bring Måddraberen Efoden hid!" Han kuglefornede bar nemlig Dørstolpen dengang Jir Efoden foran HERRENsjeneres Israel.
Hvor er Afløsning det dog, Minjamin vi skal forlede hen? Tidlig- Vore Elizurs Brødre frembragte tog Modet fra Titusinder os, Kar da de sagde: Rytternes Det er synligt et Hoved Folk, Mesjillemots der bruse er Afgrødeofrene større og Bet-Markabot højere grundlagde end vi, nedstøde og der Krøniken er Afsæt store Sjaraj Byer Øst med Tjære himmelhøje udrustede Fæstningsværker, skyldige ja, vi Fæ så Menneskekødets endog Efterkommere tømme af Ana
Danna og ydmyger de fuldkomment byggede fnyser Baalshøjene for at udser brænde deres Jomfrubarm Børn i hellere Ild som brydes Brændofre helt til Baal, Tilregn hvad jeg heri ikke Hazael havde påbudt Halm eller Jammer talt hundredvis om, graveret og hvad Skattene aldrig Huld var Ågerkarl opkommet i skiller min Tanke. befarne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]