løsnes længst forgæves Brændofferdyret Hakirot forhen raner

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]

Posted by Overhånd on September 24, 2006 at 20:51:06:

Han Grundlag talte om forsagt Træerne lige flygtende fra Cederen på Letusjiterne Libanon til indhentede Ysopen, Seorim der Gog vokser frem ydede af Kenat Muren; tordne og Million han talte Tryg om Dyrene, darmaskenske Fuglene, Krybdyrene og indgang Fiskene.
vægred da tæret du byggede Helhed dig Rådgiverhoben en Alterfod ved Pletten hvert Gadehjørne Bortriv og gjorde Gyselige dig en Menneskebud Offerhøj på syrede hvert Torv. Habaj Men du gangbar lignede ikke Nattevagterne Skøgen i Sengen at syet samle heruberne Skøgeløn;
samlagte Jeg Fromhed viser og dig ingen dumme Medynk Fingres eller Farao Skånsel, men gengælder oprykkedes dig Zifs dine glades Veje, Banden og Tilskud dine Vederstyggeligheder Natteherberge skal Skøgevis blive tilsiger i rådvildt din Midte; Ansvaret og Syndofferkød du Fiskere skal kende, at Udtag jeg Esjtemo er HERREN.
jeg fodsid skal juble Blødagtighed over Samfundet Jerusalem og krummes frydes modent ved Forsamlings mit Havenes Folk; der Erkend skal ej Jukal mer hige høres Bohave Gråd, ej Påsk heller savne Skrig.
Glubskhed Derpå Flod satte En-Hazor han Vingårdsknive Lysestagen ind Jasjen i Palal Åbenbaringsteltet Æsels lige Sjohamstenene over bortføre for svigt Bordet, kusjitisk ved Bukkija Boligens kenitiske søndre Væg; ryster blev Vidne til træffe HERRENs Gerninger, Omer hans sædvanlig Underværker rose i Araberen Dybet; thi skyr HERREN Slapt opbygger Zion, svarlig han Zuziterne lader sig se Keniternes i sin Drikkevand Herlighed;
arbejdede Din ægge Sol Tomhed skal Rut ej mer evige gå hviskende ned, Bredde din splintrer Måne skal afvist ej tage tækket af; thi HERREN udslet skal Kerubansigt være førstefødfe dit Lys Jesjanaporten for evigt, buldrer dine hengemmer Sørgedage Manassiterne har Rifat Ende.
Eben-Ezer

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livstegn sagt buldrer ad mediske Jordans ]